Izgleda da je Google pronašao još jedan način da unovči svoje reklame, bilo za sebe ili za sajtove, ali ovoga puta sva moć će biti u rukama korisnika. Google je najavio novi sistem, koji nosi naziv Contributor, koji će sajtovima omogućiti zaradu od posetilaca, ali ne preko reklama. Zapravo, nedostatak reklama će finansirati ovu kampanju. Praktično, korisnici mogu da izaberu da im, za mesečni iznos od jednog do tri dolara, ne budu prikazivane reklame na određenom sajtu. Od ove sume partnerski sajtovi dobijaju određeni deo svaki put kada ih korisnik poseti.
Detalji o tome kako ovaj projekat funkcioniše, koliko Google zadržava za sebe i odgovori na razna pitanja za sada nisu poznati. Za sada, projekat Contributor je samo eksperiment kojim Google testira posvećenost korisnika online sadržaju koji posećuju. Trenutno, u projekat je uključeno nekoliko sajtova, a među njima su wikiHow, Mashable, imgur, ScienceDaily, Onion i Urban Dictionary.
Izvor: Softpedia
Sve najzanimljivije vesti u vezi sa kompanijom Google, možete pogledati na Google hub-u, na Benchmark sajtu
- Acer Iconia Talk S je novi 7-inčni Android tablet koji može i da obavlja pozive
- Pogledajte trejler za Telltale-ovu predstojeću Game of Thrones igru
- Atomos Shogun 4K eksterni snimač konačno se isporučuje kupcima
- Google će korisnicima omogućiti da plate kako bi uklonili reklame sa određenih sajtova
- Ovako izgleda iPad Air 2 od dvadesetčetvorokaratnog zlata
- Analitičari predviđaju da će Windows Phone postati drugi najpopularniji poslovni OS do 2016
- Call of Duty igre donele deset milijardi dolara prihoda
- Korisnici HTC One i HTC One (M8) GPE telefona danas ipak ne dobijaju Lollipop ažuriranje
- 2932Test: Apple iPhone 6 i 6 Plus
- 2871Uporedni test: AMD Radeon R9 serija
- 2257Test: LG G3
- 1013Test: Sony Xperia Z3
- 799Test: Nokia Lumia 930
- 743Opis igre: Far Cry 4
- 7Koliko telefona nudi mogućnost snimanja 4K video fajlova?
- 6Apple: iPhone 6 u Srbiju dolazi 31. oktobra
- 6Gmail i druge Android aplikacije hakovani sa uspehom od 92 odsto
Izvor Benchmark
0 comments:
Постави коментар