Google je najavio više bezbednosnih poboljšanja za svoje G Suite servise, ali jedna od najvećih promena dolazi u Gmail. Nakon što se prošle godine pridružio grupi BIMI (Brand Indicators for Message Identification), sada u Gmail uvodi funkciju za verifikaciju koja će dodati logotipe brandova u autentifikovane emailove.
Na prvi pogled ovo deluje poput verifikacionih "pečata" koje možete videti u društvenim medijima, ali kada vam se pojave, neće postojati plavo polje na koje trebate da klikenete za potvrdu, već logotip kompanije koja je poslala email, kao što možete videti na slici gore u slučaju CNN-a.
Emailovi se autentifikuju korišćenjem postojećeg DMARC sistema, a potom dolazi sertifikacija koja se dodaje pridruženom logotipu, koja bi trebala ljudima da ulije poverenje da je email zaista došao od prave kompanije ili osobe koju bi i trebao da predstavlja. Drugim rečima, ukoliko vam u mailu ne iskoči logotip ili avatar korisnika, to je upozorenje da se možda radi o lažnoj poruci.
Da li će ovo zaista suzbiti fake, spam i scum mailove saznaćemo uskoro.
Više detalja o Google-ovim novim bezbednosnim funkcijama za njegove G Suite proizvode možete potražiti na ovom linku.
Izvor ITvesti
0 comments:
Постави коментар