Nije ništa neobično da Facebook pokušava da pridobije nove ili zadrži stare korisnike eksperimentišući sa novim mobilnim aplikacijama. Ali, koliko mi pratimo ovu scenu, niti jedna javno lansirana Facebook-ova aplikacija, koja je trebala da bude nešto drugo osim društvene mreže, nije zaživela. Najnoviji dodatak nizu neuspešnih eksperimentalnih projekata su mobilne aplikacije Hobbi i Lasso – za koje, ako ne čitate vesti vrlo pažljivo – verovatno niste do sada čuli.
Hobbi je trebao da bude Facebook-ov odgovor na Pinterest, koji bi ljudima poslužio da dokumentuju svoje hobističke uradi sam projekte. Lansiran je tek pre nekoliko meseci, proteklog februara, ali od tada je prikupio manje od 10 hiljada preuzimanja. Svog konkurenta Pinterest-u nedavno je predstavio i Google, a još ćemo videti kako će njima ići ulazak u ovu kategoriju aplikacija. Facebook-u, očito, to nije pošlo za rukom.
Druga Facebook-ova aplikacija koja se gasi je Lasso, za koji su se nadali da bi mogao da bude konkurent TikTok-u. Lansirali su ga krajem 2018. godine kada je kineska hit-aplikacija već imala pola milijarde korisnika, ali se još nije bila proširila na zapad. Ali, nakon nešto više od godinu i po, Lasso je tek u Meksiku postigao koliko-toliko zapažen uspeh sa 80 hiljada aktivnih korisnika. Ali, ostalim tržištima gde je bio dostupan (u SAD-u i Južnoj Americi) nije se proslavio. Na iOS-u je imao toliko malo korisnika da nije uspeo ni da uđe u statistike.
Hobbi i Lasso svoj će životni put završiti 10. jula, što je njihovim malobrojnim korisnicima javljeno kroz aplikacije.
Izvor ITvesti
0 comments:
Постави коментар