Tiki, aplikacija za kratke video zapise pojavila se u Indiji u drugoj polovini 2020. godine nakon što je TikTok tamo bio zabranjen. Neki korisnici su postali izuzetno popularni, ali tri godine kasnije, vidi se da se neizbežno dešava konsolidacija, i neće sve preživeti.
Jedna aplikacija koja sigurno neće opstati je Tiki, koja je najavila da će se ugasiti 27. juna. U svom saopštenju, kompanija - koja ima sedište u Indiji i Singapuru - krivi "nedavne izazove s kojima se suočava tehnološka industrija" za svoje zatvaranje.
Problem Tiki-ja nije toliko bio u potražnji - prema TechCrunch-u, ima 35 miliona mesečno aktivnih korisnika u Indiji - već u izazovima pretvaranja te publike u održiv posao.
Međutim, postoje i širi izazovi. U septembru 2022. godine, konsultantska firma Redseer je predvidela da će indijsko tržište kratkih video zapisa vredeti 19 milijardi dolara do 2030. godine.
Međutim, nedugo zatim su se pojavili izveštaji koji su sugerisali da bi YouTube i Instagram mogli biti najbolje pozicionirani da ostvare te nagrade, umesto domaćih indijskih aplikacija.
Izvor ITvesti
0 comments:
Постави коментар