Juče je Facebook zvanično pokrenuo Audience Network, novu oglasnu mrežu za mobilne aplikacije. Ovo u suštini znači da ćete od sada videti "Facebook oglase" unutar aplikacija koje koristite. Danas ove male, često vrlo dosadne oglase šalju Google, Flurry (Yahoo) ili MoPub (Twitter), a od sada mnoge od njih će "obezbeđivati" Facebook. A kako Facebook zna mnogo više o vama od ovih kompanija, oglasi koje možete videti u okviru vaših aplikacija mogu biti "relevantniji".
Treba reći da oglašivači ne mogu kupovati oglase unutar third-party aplikacija kao što je Flappy Bird, već samo mogu proširiti trenutne Facebook oglase koji se pojavljuju unutar Facebooka na webu ili mobilnim uređajima, u druge aplikacije. Suština je da Facebook želi veći deo od 140 milijardi dolara vrednog tržišta digitalnog oglašavanja, a Audience Network će se verovatno pokazati kao masovan dotok novih prihoda u Facebook.
Izvor: TheVerge
- AMD objavljuje prve Carizzo APU-e već u decembru
- Evo kako izgleda Resident Evil HD Remastered edition (video)
- Sony Xperia Z3 stigao u Telenor
- Facebook oglasi počinju da se prikazuju unutar aplikacija
- Microsoft CEO: Windows 10 je početak nove generacije Windowsa
- Samsung Galaxy A7 ima 1080p ekran, A5 stiže u novembru
- Google planira da na Android donese multitasking mod sa podeljenim ekranom
- Plastc menja sve platne kartice
Izvor Benchmark


0 comments:
Постави коментар