Vest:

Dobrodošli na Technodrome.

недеља, 8. новембар 2015.

Xiaomi ozvaničio Mi Band 1S, po ceni od oko 15 dolara

Xiaomi je svoju pristupaćnu Mi Band narukvicu za praćenje aktivnosti zamenio novim Mi Band 1S modelom. Novi nosivi uređaj dolazi sa jednom bitnom funkcijom, a to je praćenje otkucaja srca, koja je nedostajala u prethodnom modelu.

Dodatak praćenje rada/otkucaja srca je malo povećalo cenu, pa će se Xiaomi Mi Band 1S prodavati po ceni od oko 15 dolara. Cena prethodnog modela će i dalje ostati oko 11 dolara. Xiaomi Mi Band 1S može da se upari sa Android ili iOS uređajima, a mpored praćenja orada srca, ima i mogućnost brojanja kalorija koje su sagorene tokom vežbanja i može da broji pređene korake. Tu je i IP67 sertifikat, što znači da uređaj može do 30 minuta da izdrži pod vodom, na dubini do devet metara.

Izvor: NextPowerUp

NAJČITANIJE

TOP KOMENTARI

TOP KOMENTARI

Benchmark Forumu



Izvor Benchmark
Share it Please

Unknown

Technodrome je Srpski sajt koji prati najnovije vesti iz sveta aktuelnih tehnologija, od personalnih računara, prenosivih uređaja do sveta zabave i video igara. Sik Multimedia studio se trudi da ovakve informacije približi svima, kroz jedan ovakav portal i kroz Android aplikacije koje će uslediti. Primer jedne od aplikacija iz naše kuhinje je Android Gamer, koju možete preuzeti sa adrese http://goo.gl/oJQyjU , aplikacija prati iste trendove kao i Technodrome, sa akcentom na Android sceni, i na engleskom je jeziku.

0 comments:

Постави коментар

Copyright @ 2013 TD. |