Vest:

Dobrodošli na Technodrome.

петак, 29. јануар 2016.

Xiaomi Mi 5 dolazi sa mogućnošću korišćenja dve SIM kartice i NFC podrškom

Share
Twitt
g+1
Pinit

Predstojeći flagship telefon kompanije Xiaomi, Mi 5, doći će sa mogućnošću korišćenja dve SIM kartice kao i NFC podrškom. Ovo je otkriveno u screenshot-u koji je podelio predsednik kompanije Lei Jun, a radi se o snimku početnog ekrana telefona. Ovo nije prvi put da čujemo informacije o ovim karakteristikama Mi 5 telefona, jer  je u decembru procureo dokument China UnionPay koji otkriva NFC podršku. Međutim, imajući u vidu da su informacije ovaj put došle od samog predsednika kompanije, sa sigurnošću se može reći da ćeXiami Mi 5 imati ove karakteristike. Dobra stvar je i da nećemo mnogo čekati na predstavljanje jer će smartfon biti otkriven za nekoliko nedelja. Xiaomi Mi 5 se očekuje na Svetskom mobilnom kongresu.

Novi Xiaomi Mi 5 renderi ukazuju na drugačiji dizajn uređaja

Izvor: GSMArena



Izvor Benchmark
Share it Please

Unknown

Technodrome je Srpski sajt koji prati najnovije vesti iz sveta aktuelnih tehnologija, od personalnih računara, prenosivih uređaja do sveta zabave i video igara. Sik Multimedia studio se trudi da ovakve informacije približi svima, kroz jedan ovakav portal i kroz Android aplikacije koje će uslediti. Primer jedne od aplikacija iz naše kuhinje je Android Gamer, koju možete preuzeti sa adrese http://goo.gl/oJQyjU , aplikacija prati iste trendove kao i Technodrome, sa akcentom na Android sceni, i na engleskom je jeziku.

0 comments:

Постави коментар

Copyright @ 2013 TD. |