Nakon zatvorene i otvorene bete za Doom, Bethesda i id Software su sakupili dosta bitnih informacija za koje ističu da će upotrebiti na dobar način.
Robert Dafi, šef tehnologija kompanije id Software, istakao je da je nekoliko ključnih funkcija izostavljeno iz PC verzije tokom beta testiranja zbog različitih razloga developmenta. On je potencirao da frejmrejt u igri neće biti limitiran. Dafi je rekao da će Doom za PC imati podršku za ultraširoke 21:9 monitore i širok spektar naprednih igračkih i rendering opcija, koje će igračima omogućiti da konzumiraju igru bazirano na svojim željama i hardverskim mogućnostima.
Trenutna lista naprednih PC podešavanja uključuje:
- Manually Lock Framerate (podrazumevano otključan)
- Lights Quality
- Chromatic Aberration Toggle
- Shading Quality
- Post Process Quality
- Particles Quality
- Game F/X Quality
- Decal Quality
- Directional Occlusion
- Reflections Quality
- Depth of Field Toggle
- Decal / Texture Filtering
- Motion Blur Quality / Toggle
- Sharpening Amount
- Lens Flare Toggle
- Lens Dirt Toggle
- Texture Atlas Size
- Show Performance Metrics
- Resolution Scaling
- UI Opacity
- Film Grain
- Rendering Mode
- FOV Slider
- Simple Reticle
- Show First-person Hands Toggle
- Use Compute Shaders
- Vsync (podrška za trostruki buffering)
Dafi je istakao da će u narednim nedeljama biti ponuđen i uvid u idTech 6 engine arhitekturu, rendering opcije, tehnologiju prilagođavanja i druge inicijative na kojima se radi kako bi se dodatno uokvirili minimalni PC zahtevi. Doom na PlayStation 4, Xbox One i PC stiže 13. maja.
Izvor: TechSpot
Izvor Benchmark
0 comments:
Постави коментар