Pre samo nekoliko dana pisali smo o tome kako WhatsApp, nakon odlaska njegovog osnivača Jana Kouma iz Facebook-a, polako postaje još jedna u nizu aplikacija za dopisivanje koja osim redovne komunikacije donosi i kojekakve upitno korisne, ali zabavne dodatke. Nakon što su od Snapchat-a pozajmili stories, u WhatsApp-u su odlučili da bi bilo dobro dodati mu i podršku za stickere, a sada – čini se – najavljuju i pojavu reklama.
Potpredsednik WhatsApp-a, ili onoga što je od izvorne kompanije unutar Facebooka ostalo, Chris Daniels, dao je intervju za indijski Economic Times u kojem je progovorio i o monetizaciji inače besplatne aplikacije. Rekao je da, osim plaćenih poslovnih naloga, uskoro planiraju da zarađuju i od običnih korisnika, kojih inače ima preko milijardu i po. Počeće im, kaže, prikazivati reklame unutar aplikacije.
Na sreću, reklame bi trebale da budu smeštene unutar sekcije "Status", kako se kod ove aplikacije zovu spomenuta Snapchat-ova opcija stories. Ovo je, smatraju, prigodno mesto da se plasiraju oglasi koji neće biti nametljivi, a omogućiće da WhatsApp za krajnje korisnike i dalje ostane besplatan.
Za sada nije poznato kada će se reklame početi prikazivati na ovaj način, ali možda je vreme da ljubitelji ove aplikacije koji ih ne žele gledati počnu razmatrati alternative poput Signal-a ili Telegram-a – neslužbeno se, naime, spominje da bi se prvi oglasi mogli pojaviti tpkom sledeće godine.
Izvor ITvesti
0 comments:
Постави коментар