U novom istraživanju Consumer Intelligence Research Partnersa navodi se stanje na američkom tržištu pametnih zvučnika.
Tokom trećeg kvartala zabeležen je pad broja korištenih pametnih zvučnika u američkim domaćinstvima. Za tri meseca koji su završili u septembru u SAD-u je bilo oko 53 miliona pametnih zvučnika, što je 6% više u odnosu na drugi kvartal kada ih je bilo 50 miliona (rast se usporava u odnosu na trend snažnog rasta u prošlim kvartalima).
Amazon je sa svojim Echo proizvodima sa udelom među aktivnim zvučnicima od 70%, dok se na drugom mestu nalazi Google sa 25% aktivnih zvučnika. Treće mesto sa udelom od 5% drži kompanija Apple.
Oko 49% vlasnika Google Home pametnog zvučnika poseduje bar jedan kućni pametni uređaj (na primer pametni alarm), dok isto vredi za 36% vlasnika Amazon-ovih pametnih zvučnika.
Istraživanje je vršeno na uzorku od 500 ispitanika iz SAD-a koji su u istraživanju učestvovali od 1. pa do 20. oktobra ove godine, vlasnici su jednog ili više modernih pametnih zvučnika dostupnih na tržištu.
Izvor ITvesti
0 comments:
Постави коментар