Oni koji prate svet smartphonea znaju da je nekad najjači proizvođač pametnih telefona HTC poslednjih nekoliko godina u ne baš zavidnu položaju. Sveže viesti iz samog vrha kompanije najavljuju "reboot" u 2019.
Mlađe generacije koje znaju samo za Samsung i Apple u HTC-u verovatno vide nejasan brand, kojeg ne kupuje niko, ali nekad, a to nekad i nije tako davno, HTC je bio najjači proizvođač smartphonea. Između ostalog HTC je brend koji stoji i iza prvog Android smartphonea u istoriji te platforme.
Kompanija je unazad nekoliko godina u moru konkurencije, jednostavno izgubila tlo pod nogama. Uprkos pouzdanim i kvalitetnim uređajima, HTC-u jednostavno ne ide. Nije pomogao nepostojeći marketing, kao ni brojne ne baš mudre strateške odluke. 2011. HTC je imao 8.8% tržišnog udela, a prošle godine su imali tek 0.8%.
HTC međutim ne odustaje, a vrh kompanije najavljuje svojevrstan reboot u 2019. kad će u fokusu biti uređaji iz top segmenta i oni iz mid-range segmenta.
Izvor ITvesti
0 comments:
Постави коментар