Vest:

Dobrodošli na Technodrome.

среда, 20. фебруар 2019.

Predstavljen Xiaomi Mi 9


Kao što je i najavio, Xiaomi je danas službeno predstavio novi top model – Xiaomi Mi 9. Za razliku od prethodnika, Mi 9 donosi vidljivo manji zub na vrhu ekrana kojem dijagonala iznosi 6,39 inča, a izrađen je u AMOLED tehnologiji koju potpisuje Samsung.
S obzirom na manji zub, Xiaomi je u ovom modelu morao da odustane od napredne 3D face unlock kamere iz određenih verzija prethodnika, ali sada je tu optički čitač otisaka prstiju ugrađen u sam ekran, sličan onome kojeg smo već upoznali na modelima Huawei Mate 20 Pro i OnePlus 6T.

Xiaomi Mi 9 dolazi u staklenom kućištu sa posebnom laserskom gravurom koja za zadatak ima da stvorit atraktivan vizuelni efekt. Ispod haube kuca novi Snapdragon 855 procesor u kombinaciji sa 6 GB RAM-a, dok se interna memorija pojavljuje u 64 i 128 GB varijantama, a podržane su i microSD memorijske kartice.

Mi 9 na poleđini donosi trostruku kameru od kojih je primarna ona sa senzorom od 48 megapiksela i f/1.75 otvorom blende. Koristi laserski autofokus i AI komponentu koja će pomoći pri prepoznavanju scena, motiva itd. U Xiaomi-ju napominju kako je ovo iznimno velik po pitanju kamere u njihovim uređajima, a mi jedva čekamo da je isprobamo.

Druga kamera donosi 12 MP senzor i telefoto sočivo sa 2x optičkim povećanjem, dok je treća 16 MP širokougaona, čime Xiaomi prati očito prati najnovije trendove.



Operativni sistem je Android 9.0 Pie u kombinaciji sa najnovijom MIUI 10 nadogradnjom interfejsa, a baterija donosi kapacitet 3300 mAh sa podrškom za brzo i bežično punjenje.

Pored standardne varijante, Xiaomi će ovoga puta ponuditi i onu sa prozirnim kućištem, koja bi trebala da bude atraktivnija, a biće ponuđena u kombinaciji sa 12 GB RAM-a i 256 GB interne memorije.

Cene Xiaomi-ja Mi 9 u Kini će se kretati između 2.999 i 3.999 juana, što je između 390 i 520 evra. Kada će stići globalna verzija i koliko će joj cena iznositi na našem tržištu, za sada nije poznato.



Izvor ITvesti
Share it Please

Unknown

Technodrome je Srpski sajt koji prati najnovije vesti iz sveta aktuelnih tehnologija, od personalnih računara, prenosivih uređaja do sveta zabave i video igara. Sik Multimedia studio se trudi da ovakve informacije približi svima, kroz jedan ovakav portal i kroz Android aplikacije koje će uslediti. Primer jedne od aplikacija iz naše kuhinje je Android Gamer, koju možete preuzeti sa adrese http://goo.gl/oJQyjU , aplikacija prati iste trendove kao i Technodrome, sa akcentom na Android sceni, i na engleskom je jeziku.

0 comments:

Постави коментар

Copyright @ 2013 TD. |