Iskazivanje mogućnosti proizvoda, ako se ono ne tiče direktno tehničkih karakteristika nego opisnih izjava, često daje prostora proizvođačima za "muljanje", dok kupce može dovesti u zabludu. Ako na kutiji telefona piše da mu je baterija kapaciteta, na primer, 2658 mAh, onda u to nemamo razloga da sumnjamo, ali kada se u marketinškim materijalima navodi "do 25 sati razgovora", treba biti oprezan u interpretaciji.
To je potvrdilo najnovije istraživanje britanskog magazina Which? koji se bavi testiranjem raznoraznih proizvoda. Ovoga puta su prikupili preko 50 telefona najpopularnijih proizvođača i izmerili im stvarne karakteristike kada je reč o broju sati telefoniranja sa jednim punjenjem baterije. Testirani su telefoni kompanija Apple, HTC, Nokia, Samsung i Sony. Od svake marke uzeto je najmanje šest modela na kojima su obavljeni testovi i potom su rezultati upoređivani sa onime što kažu proizvođači.
HTC-ovi modeli u proseku su izdržali 19,6 sati umesto 20,5 koliko proizvođač navodi. S druge strane, Nokia, Samsung i Sony su postupili sasvim drugačije – čak su i podcenili mogućnosti svojih uređaja, pa su ovi u proseku nudili oko 21% duže vreme korišćenja.
Najboljim se na testu pokazala Sony-jeva Xperia Z5 Compact. Umesto 17 sati, u testiranju je ovim telefonom bilo moguće obavljati razgovore čak 25 sati i 52 minute.
Izvor ITvesti
0 comments:
Постави коментар