Sadašnji model reklama na video servisima podrazumeva da se reklame reprodukuju pre video klipova. Na ovaj način reklame nije moguće izbeći, što je svakako želja onih koji se reklamiraju i koji od reklama zarađuju.
Međutim, Facebook je počeo da testira model po kome se reklame puštaju nakon što se video završi. Mnogi smatraju da je ovo pogrešna ideja, obzirom da će u tom slučaju korisnici jednostavno moći da odu na drugu stranicu i tako ne vide reklamu. Ipak, Facebook se nada da će ovakvo prikazivanje reklama biti manje napadno za korisnike i da će zbog toga možda više prihvatljivo.
Za sada se reklame na ovaj način prikazuju samo prilikom pregleda NFL snimaka i to ako se nalazite u Americi. Nakon klipova se prikazuje Verizon reklama, a tokom videa u donjem desnom uglu vidi se “Presented by: Verizon.” U svakom slučaju može se reći da Facebook ima dovoljno vremena i sredstava kako bi eksperimentisao sa najboljim načinom za prikazivanje reklama i da ne moraju da žure da od istih naprave zaradu.
Izvor: Benchmark
By android • Android vesti • • Tags: Facebook, reklame, Video
Support us!
Izvor androidmarket
0 comments:
Постави коментар