Vest:

Dobrodošli na Technodrome.

субота, 22. август 2015.

Pojavio se benchmark novog Xiaomi Mi 4c telefona

Xiaomi Mi 4i je objavljen ovog proleća kao alternativna i pristupačnija verzija popularnog Xiaomi Mi 4 telefona. Poseduje 5-inčni IPS displej rezolucije 1080p, Snapdragon 615 čipset i sačinjen je od plastike umesto od stakla.

00010.jpg

Danas je na internetu od strane raznih izvora (kao što su TENAA, AnTuTu i Geekbench) otkriven novi Xiaomi Mi 4c telefon. Na osnovu TENAA fotografija, primećujemo da novi uređaj ima identične mere kao i Xiaomi Mi 4i. Izgleda da je novi Mi 4c mala nadogradnja 4i modela, koji će takođe imati mat pozadinu.

Iako će Mi 4c posedovati isti 5-inčni ekran 1080p rezolucije kao i Mi 4i, on dolazi sa boljim Snapdragon 808 čipsetom. Ovaj čipset, koji je debitovao na LG G4 telefonu, poseduje hexa-core procesor sa dva Cortex-A57 jezgra na 1.8GHz i četiri Cortex-A53 jezgra na 1.44GHz, Adreno 418 GPU i 2 GB RAM memorije. Android verzija na ovom uređaju je nadograđena na 5.1.1 Lollipop, što znači da će Xiaomi Mi 4c koristiti novi MIUI v7.

Ostatak poznatih konfiguracija je isti kao i kod Mi 4imodela, što znači da će imati prednju kameru od 13 MP sa dual-LED blicom, selfi kameru od 5 MP, 16 GB interne memorije koju nije moguće proširiti, LTE povezivanje i bateriju od 3,100 mAh. Sve ove procurele informacije nagoveštavaju na to da će uređaj uskoro biti predstavljen.

Izvor: GSM Arena



Izvor Benchmark
Share it Please

Unknown

Technodrome je Srpski sajt koji prati najnovije vesti iz sveta aktuelnih tehnologija, od personalnih računara, prenosivih uređaja do sveta zabave i video igara. Sik Multimedia studio se trudi da ovakve informacije približi svima, kroz jedan ovakav portal i kroz Android aplikacije koje će uslediti. Primer jedne od aplikacija iz naše kuhinje je Android Gamer, koju možete preuzeti sa adrese http://goo.gl/oJQyjU , aplikacija prati iste trendove kao i Technodrome, sa akcentom na Android sceni, i na engleskom je jeziku.

0 comments:

Постави коментар

Copyright @ 2013 TD. |