Vest:

Dobrodošli na Technodrome.

недеља, 4. октобар 2015.

92 posto online korisnika koristi emoji

Follow @benchmark.rs

Marketing platforma Emogi objavila je 2015 Emoji Report, u kome je iznela detalje o širokoj upotrebi emoji, kao i vezi koju emoji imaju sa digitalnim oglašavanjem. U izveštaju se vidi da emoji koristi 92 posto online populacije, gde je pol veći faktor korišćenja emoji od starosti. Konkretnije, 78 posto žena su česti korisnici emoji, dok je 60 posto muškaraca čest korisnik emoji.

Takođe se poručuje da korisnici koriste emoji kako bi lakše izrazili ono što misle, kao i da bi drugim ljudima bilo lakše da ih razumeju. Emogi kombinuje oglase sa emoji kako bi se obezbedili podaci o emocionalnoj inteligenciji u realnom vremenu digitalnim oglašivačima. Prema istom izveštaju, emoji oglasi imaju stopu klika u proseku od 9,2 posto, dok je industrijski prosek 0,4 posto.

Facebook uklonio emotikon pod pritiskom online aktivista

emoji2.jpg

Izvor: Adweek

NAJČITANIJE

TOP KOMENTARI

TOP KOMENTARI

Benchmark Forumu



Izvor Benchmark
Share it Please

Unknown

Technodrome je Srpski sajt koji prati najnovije vesti iz sveta aktuelnih tehnologija, od personalnih računara, prenosivih uređaja do sveta zabave i video igara. Sik Multimedia studio se trudi da ovakve informacije približi svima, kroz jedan ovakav portal i kroz Android aplikacije koje će uslediti. Primer jedne od aplikacija iz naše kuhinje je Android Gamer, koju možete preuzeti sa adrese http://goo.gl/oJQyjU , aplikacija prati iste trendove kao i Technodrome, sa akcentom na Android sceni, i na engleskom je jeziku.

0 comments:

Постави коментар

Copyright @ 2013 TD. |